poniedziałek, 6 lipca 2015

*Bo_jakiś_tytuł_musi_być...*

Cześć... Nie było mnie tu już dość dawnoo, ale jednak.. ale jednak... coś dzisiaj mi zaświtało... coś tam się stało... I O-O POWRÓCIŁY LPS! Ba dum tssss.. Znaczy nooo, ten one cały czas siedzą grzecznie w szufladce od jakiś 3-4 miesięcy... aleee no ten teges dziś dopiero wyszły na świat. xDD Ale wyszły, a jutro nawet pojadą nad jezioro, dodatkowo, moja kolekcja powiększyła się o kilka LPS, a sama liczy już ok. 110 LPS. Jak na 2-3 lata zbierania to może dla niektórych mało, ale ja nie żyję TYLKO LPS. Więc nie przetracam kasy tylko i wyłącznie na nie -,-. Ale koniec <3 Są wakacje. I jest fajnie. I zmieniam KOMPLIT wygląd bloga. Mam dość tego wyglądu, aż wręcz nie mogę na to paczałać. Na początek wakacji, pojechałam na obóz, ale wróciłam CIUT wcześniej niż powinnam imam czasu na pisanie więcej. Nawet nie pamiętam co ostatnio pisałam bo tu nie zaglądałam ale UWAGA! WSZYSTKIE RZECZY KTÓRE WYPISYWAŁAM SĄ NIEAKTUALNE! Dziękuję za uwagę ^^.

~~~~~~~~~~~~~~

Wracając do rzeczy. Moje LPS muszą się spakować, natomiast warto powiedzieć, że jest 22:07,a ich pani wstaje o ok. 11, a jedzie ok. 12 no tooo... per today LPS must to pack. Hyhy <3 <3 <3

Ołkejoł. To co zabierają, i w ogóle kogo zabierają xDD

[Problem w tym, że jeszcze nie wiem, bo pomyślałam o tym pomyśle dopiero ok. 10 min. temu - masło maślane <333]
Jeszcze ich pani musi sobie bluzkę zrobić xDD Bo co? Ma ochotę... W ogóle mądra ja xD

DOŚĆ SPOOOKOJNIE COŚ WYMYŚLISZ.. A, bez caps'a też się da pisać <3

Dobra. Jadą, Roma i Dick :P
 -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
HaHa moje zboczuszki <3
-
-
-
-
--
-
-
-
-
--
-
-
2 hours later...
-
-
-
--
-
-
-
-
-
Teraz znajdź to zdjęcie...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nie żeby coś ale... O MAM! :'D



Roma i Dick <3

Luksusy <3 Ale nie żebym nie potrafiła zrobić zdjęcia...

No ten nooo... XD

~~~~~~~~~~~~~~~~

Nie żeby coś, ale nie byłabym sobą gdybym nie wzięła ze sobą jeszcze kilku innych LPS ^^.

Więc zabrałam jeszcze, Sarę i Combo, Lemona, Tschibo [czyt. Toszibo], Lady i Railey [tsaaa to chłopak...]


Kolejno od lewej: Sara, Combo, Lemon, Tschibo, Lady i Railey :3
Omnomnomnomnom...


Um.... Spleśniało ...


Namiot namiot namiot jest namiot jest. Namiot namiot naaaamioooot jeeeest! xD

I jeszcze com dla niektórych mały sprzęt! <3


JESTEŚMY GOOTOOWI!

I to by było na tyle. Dziękuję za przeczytanie i dobranoc! Znaczy wy pewnie czytacie to o 12, jak tak to Dzień dobry.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz