niedziela, 12 lipca 2015

43. Nie wierzę własnym uszom i oczom i czym tam jeszcze!

Hejół! Hyhy <3 

Dziś powoli zbliżamy się do 50 posta. Ale to nie wszystko do 3 urodzin tego bloga! O-O O-O O-O
Nie wierzę własnym uszom oczom i czym tam jeszcze! xD Dziś przeglądałam posty i ku mojemu zdziwieniu nie ukazał się post pierwszy "o petach" więc go wyszukałam i UFF był xD ale ale popatrzyłam na datę i O-O 28-08-2012 :P 3 urodziny już trzeba obchodzić xD No to obejdziemy je ładnie <3

~~~~~~~~~~~~~~~~

Dużo blogów o LPS robi, takie jakby... Loading... 

 Loading... 
Loading...  
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading...      
 Loading... 
Loading...  
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading...     
 Loading... 
Loading...  
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading...     
 Loading... 
Loading...  
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading...     
 Loading... 
Loading...  
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading...     
 Loading... 
Loading...  
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading...     
 Loading... 
Loading...  
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading...     
 Loading... 
Loading...  
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading...     
 Loading... 
Loading...  
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading...     
 Loading... 
Loading...  
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading...     
 Loading... 
Loading...  
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading...     
 Loading... 
Loading...  
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading... 
Loading...      

Takie ymmm... "oooocenyy?" :P Oceny poszczególnych kształtów. ^^ No to ja też zrobię. Taaaa ten niewyróżniający się szary człowieczek idący za tłumem.  Nie! To będzie bardzo oridżinal (Taaaa jasne)
Ok no to mooooże na pierwszy ogień weźmiemyyyy *Wszystkie LPS z tego świata stoją i patrzą się na mnie z bojaźnią xD) Koty Nieeee noo.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Koniki Morskie! B)
Tak! Koniki morskie. Ten kształt nie jest morze zbytnio popularny. <-- Łapiecie ten suchar? xD Nie, nie, nie y y  Zabierzcie ode mnie te moje poczucia humoru :P

Dobraaa oto konik morski (bo nikt nie wie jak wygląda XDDD)

https://www.google.pl/search?q=Konik&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=E0qiVaukOKbd7Qb9uYWQDw - Brawo ja! -,- To wpisałam

I w ogóle chciałam wpisać "Sama mam ich 2" xD

[*] - wirtualny znicz, mój mózg 



Znalezione obrazy dla zapytania konik morski  <-- Konik morski jak się patrzy! xDDD



Znalezione obrazy dla zapytania konik morski    <-- Jeeeeeny ale to jest słodziaśne! *u*



 Znalezione obrazy dla zapytania konik morski             <-- Ale to już mniej xD



Znalezione obrazy dla zapytania konik morski <                 <-- Łoooooo schylił się! *u*

~~~~~~~~~~~~~~~~
Ok koniec już xD




Znalezione obrazy dla zapytania konik morski LPS


Znalezione obrazy dla zapytania konik morski LPS

No i to są LPS'owe koniki morskie *u*  (te które mam ja)

Przejdźmy do działania!
(Gdyby jeszcze Blogger się nie psuł - [*])
Łaaaaale nawiasów!

~~~~~~~~~~~~~~

Ok, Koniki morskie są ładnym kształtem. Lubię się nimi bawić.  (to nie takie proste... xDD - napisać to znaczy się xDDDDDD) I... MAM DOŚĆ XD SĄ ŁADNE! IŚCIE WSAPIAŁY OPIS MÓWIŁAM ŻE BĘDZIE ORIDŻINAL ! xD  Ok, no to koniec opisu na dziś dowidzenia

~~~~~~~~~~~~~~

Ostatnio* zabrałam się za robotę nowego miasta LPS iż, gdyż, ponieważ posprzątałam pokój (serio, JA POSPRZĄTAŁAM POKÓJ! HURRA!)

Więc myślę, że następny post to będzie uszczerbek new miasta LPS. :D

I to by chyba było na tyle!* Trzymajcie się ciepło (choć i tak jest ciepło) Bay <3



























*Ostatnio - wczoraj
** I to by chyba było na tyle - nie chce mi się więcej pisać





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz